Követelmények a 6/A-B osztály heti három (3) órában tanuló csoportjának tanulói felé ANGOL tantárgyból:
Iskolánk angol tantervében hatodik osztályban a Project 2 (Third Edition, Tom Hutchinson, Oxford University Press, 2008) tankönyvet (Student’ Book) és munkafüzetet (Workbook) használjuk. A tankönyv feldolgozása során alapvetően hangsúlyos a négy nyelvi alapkészség (beszédértés, beszédkészség, olvasásértés és íráskészség) fejlesztése.
A felszerelés kötelező elemei
- egy szótárfüzet,
- egy nagyalakú (A4-es) vonalas füzet (melybe a tanuló órai jegyzeteit vezeti, illetve házi feladatait írja).
Az év során az osztályzás az elégtelen/elégséges/közepes/jó/jeles skálán történik.
- A tanév folyamán hat témazáró dolgozatot írunk (az Introduction, Friends and Family, My World, Time, Places, People fejezetekből). A témazáró dolgozat összeállításánál a könyv feladatain kívül alkalmasint támaszkodom a munkafüzet feladataira is. A témazáró érdemjegye az elektronikus naplóba piros érdemjegyként kerül bejegyzésre, mely két jegynek számít az átlag szempontjából. Témazárót – ha a tanuló hiányzása miatt a többiekkel azt nem írta meg – pótolni kell. A nem pótolt témazárókat elégtelen jeggyel zárom a félévek végén.
- A munkafüzeteket egy-egy téma (Unit) végén (a témazáró dolgozatok előtt) leosztályozom – az esetleges hiányokat minden esetben pótolni kell (hiányosan kitöltött munkafüzet további szankciókhoz vezet)!
- A szótárfüzetet és az angol füzetet félév végén értékelem.
- A felelésre és röpdolgozatokra adott értékelések szintén egy jegynek számítanak.
Sikeres évet, jó egészséget, örömteli tanulást kívánok!
Németh Tibor
Követelmények a 7/A osztály heti öt (5) órában tanuló csoportjának tanulói felé ANGOL tantárgyból:
Iskolánk angol tantervében hetedik osztályban a Project 3 (Third Edition, Tom Hutchinson, Oxford University Press, 2008) tankönyvet (Student’ Book) és munkafüzetet (Workbook) használjuk. A tankönyv feldolgozása során alapvetően hangsúlyos a négy nyelvi alapkészség (beszédértés, beszédkészség, olvasásértés és íráskészség) fejlesztése.
A felszerelés kötelező elemei
- egy nagyalakú (A4-es) vonalas füzet (melybe a tanuló órai jegyzeteit vezeti, illetve házi feladatait írja).
- egy nagyalakú (A4-es) vonalas füzet a projektmunka számára,
- egy szótárfüzet.
Az év során az osztályzás az elégtelen/elégséges/közepes/jó/jeles skálán történik.
Az év során az osztályzás az elégtelen/elégséges/közepes/jó/jeles skálán történik.
- A tanév folyamán hat témazáró dolgozatot írunk (a My life, The future, Times and places, London, Experiences, Problems fejezetekből). A témazáró dolgozat összeállításánál a könyv feladatain kívül alkalmasint támaszkodom a munkafüzet feladataira is. A témazáró érdemjegye az elektronikus naplóba piros érdemjegyként kerül bejegyzésre, mely súlyozottan számít az átlag szempontjából. Témazárót – ha a tanuló hiányzása miatt a többiekkel azt nem írta meg – pótolni kell. A nem pótolt témazárókat elégtelen jeggyel zárom a félévek végén.
- A tankönyv minden témaköre (Unit) végén projektmunka elkészítése kötelező – ezek eredménye az átlagba egy jegynek számít bele.
- A munkafüzeteket egy-egy téma (Unit) végén (a témazáró dolgozatok előtt) leosztályozom – az esetleges hiányokat minden esetben pótolni kell (hiányosan kitöltött munkafüzet további szankciókhoz vezet)!
- A szótárfüzetet és az angol füzetet félév végén értékelem.
- A felelésre és röpdolgozatokra adott értékelések szintén egy jegynek számítanak.
Sikeres évet, jó egészséget, örömteli tanulást kívánok!
Németh Tibor
Követelmények az 8/A osztály heti három (3) órában tanuló csoportjának tanulói felé ANGOL tantárgyból:
Iskolánk angol tantervében nyolcadik osztályban a Project 4 (Third Edition, Tom Hutchinson, Oxford University Press, 2008) tankönyvet (Students’ Book) és munkafüzetet (Workbook) használjuk. A tankönyv feldolgozása során alapvetően hangsúlyos a négy nyelvi alapkészség (beszédértés, beszédkészség, olvasásértés és íráskészség) fejlesztése.
A felszerelés kötelező elemei
- egy szótárfüzet,
- egy további nagyalakú (A4-es) vonalas füzet (melybe a tanuló órai jegyzeteit vezeti, illetve házi feladatait írja).
Az év során az osztályzás az elégtelen/elégséges/közepes/jó/jeles skálán történik.
- A tanév folyamán hat témazáró dolgozatot írunk (a Past and present, Fame and fortune, Health and safety, Heroes, Our environment, Relationships fejezetekből). A témazáró dolgozat összeállításánál a könyv feladatain kívül alkalmasint támaszkodom a munkafüzet feladataira is. A témazáró érdemjegye az elektronikus naplóba piros érdemjegyként kerül bejegyzésre, mely két jegynek számít az átlag szempontjából. Témazárót – ha a tanuló hiányzása miatt a többiekkel azt nem írta meg – pótolni kell. A nem pótolt témazárókat elégtelen jeggyel zárom a félévek végén.
- A munkafüzeteket egy-egy téma (Unit) végén (a témazáró dolgozatok előtt) leosztályozom – az esetleges hiányokat minden esetben pótolni kell (hiányosan kitöltött munkafüzet további szankciókhoz vezet)!
- A szótárfüzetet és az angol füzetet félév végén érdemjeggyel értékelem.
- A felelésre és röpdolgozatokra adott értékelések szintén egy jegynek számítanak.
Sikeres évet, jó egészséget, örömteli tanulást kívánok!
Németh Tibor